tirsdag den 6. maj 2014

Sex & Hor.


Hvad fanden er det nu for noget med Se & Hør. De har spioneret imod de kendte, og vidst hvor de var og hvad de brugte penge på. Hvorfor helvede har de ikke gjort det imod mig. Jeg kunne fandeme godt tænke mig at vide hvor jeg har været og hvad mine penge er brugt til. Hvorfor satan ved de ikke det. Jeg ringede til dem og spurgte, men de smækkede kraftedeme bare røret på. Det kan da for helvede ikke være så svært for dem lige at spørge deres informanter, hvor jeg har været den sidste uges tid, for jeg kan fandeme ikke huske det. Jeg er først lige blevet ædru og har opdaget at alle mine penge er væk og at jeg er blevet smittet med gonore.

Det kan sgu da ikke være rigtigt at det kun er de kendte der bliver tilbudt sådan en service. Troede da at alle var lige i det her land. De kendte får kraftedeme i hoved og røv i forvejen, og nu bliver de så ovenikøbet også tilbudt en hukommelsesservice. Den vil jeg satme også have. Min hukommelse er da for helvede lige så dårlig som politikernes. De lover jo altid en masse før et valg, og vupti så har de glemt det dagen efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar