søndag den 11. maj 2014

Er jeg våd nok nu.


Hvad fanden sker der lige med vejret. Det regner jo fandeme hele tiden. Ja men planterne og landmændene er glade for det. Jeg er kraftedeme ligeglad hvad landmændene synes. Jeg blander mig jo for helvede ikke i at, i knepper jeres køer og grise. Så skal i fandeme heller ikke gå og juble over at jeg bliver våd. hvis det var meningen at jeg skulle være våd, så var jeg vel for helvede født som en fisk.

Jeg hader fandeme vand. Det eneste vand skal bruges til er at lave isterninger. Mine whisky sjusser skal sgu ikke være lunkne.

Metrologerne er glade. For en gang skyld kan de forudsige vejret. Regn, regn og mere regn. Jubii, det kunne et fireårig barn sgu forudsige, når det regner 14 dage i træk.

Jeg vil for fanden have sol nu, og det skal være lige nu. Jeg vil kraftedeme ikke se flere  fede kvinder i gule regnsæt. De ligner jo for helvede store grimme badedyr. Jeg vil fandeme se på kvinder der spankulerer halvnøgne rundt over det hele, sådan at jeg kan råbe FISSE efter dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar