søndag den 27. april 2014

Tør fisse.


Der går alle mulige rygter om at jeg mener kvinder skal holde sig i køkkenet. Intet kunne være mere forkert. Jeg gider sgu ikke have sex imellem frikadellefars og opvask. Kvinder hører selvfølgelig til både i køkkenet og i soveværelset. Hun har selvfølgelig også adgang til stuen, når min øl skal fornyes med en frisk, eller hvis jeg taber fjernbetjeningen på gulvet.

 
”Jamen hvad med ligestilling”.
Den stilling kender jeg så ikke lige, og jeg har ellers læst Kamasutra, for skulle finde en stilling der krævede mindst muligt energi fra min side, men ligestilling er ikke i der. Personligt foretrækker jeg at kvinden sidder ovenpå. Ikke fordi det er hendes naturlige plads, men fordi jeg, så bare kan ligge og slappe af imens. Ulempen er jo selvfølgelig at hendes lange patter dækker for mit Kryds & Tværs blad, men har lavet en løsning med at binde hendes patter op, så de ligger på hendes skuldre.

 
”Jeg håber fandme din pik bliver sort og falder af”.
Nå nå søster løgsovs.  Bare fordi jeg falder i søvn lige efter jeg er hoppet af dig, så skal min pik fandme ikke forvandles til en spedalsk negerpik. Så håber jeg satme også at din fisse bliver mere tør end Sahara. Nå ja, det er den jo allerede. Den er jo satme mere tør end min mund, når jeg vågner om morgenen efter en tredages brandert.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar