torsdag den 24. april 2014

Så er jeg tilbage.

Det er næsten et år siden, jeg skrev den sidste blog. Hvor er tiden blevet af ? Har jeg sovet, skidt og elsket tiden væk, eller har jeg haft travlt med alt muligt andet ? Jeg vælger at tro på det sidste, selvom jeg bestemt også har elsket. Ja, har også skidt en del. Jeg er typen der elsker at sætte mig på det kølige bræt, og får endda lidt gåsehud når lorten passerer ringmusklen.
 
Mine tidligere blogs var kendt for at indeholde mange bandeord og gloser som ikke hører hjemme i kirken. Jeg har fået vrede breve fra mennesker som fandeme ikke ville finde sig i mit sprog. Jeg har derfor besluttet at mine fremtidige blogs vil indeholde mindst lige så mange forargende ord. For ingen skal bestemme hvad jeg siger eller skriver. Tværtimod giver det mig et ekstra spark at hører fra vrede mennesker.
 
Så et stort velkommen eller på gensyn til mine læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar