lørdag den 4. maj 2013

Vis mig dine patter kælling 2.


Lørdag d. 4. maj var den internationale World naked Gardening day, eller som vi kalder det i Danmark: Gå nøgen i haven dag. Det er 10. år denne dag fejres. Jeg synes jo dette burde være helligdagen over dem alle. Problemet er bare at jeg så først opdagede det i dag, som er dagen efter. Det er kraftedeme for meget. Nu havde jeg endelig chancen for at have set en masse bare patter. Nu må jeg så nøjes med at google patter og kigge på dem der, men det er jo ikke helt det samme. Sådan en dag burde jo skrives med stort i kalenderen, men i min stod der sgu ikke noget om det. I min stod der Prins Henrik. Hvorfor ved jeg ikke, for klovnen har først fødselsdag 11. juni. Hvorfor helvede skal han have to dage, når en så vigtig dag som bar røv i haven kun har en. Det burde fandeme være bar røv hver eneste dag. I hvert fald for kvinder. En rynket manderøv tænder mig sgu ikke lige. Jeg vil kraftedeme se nogle patter og damerøve. Det burde for helvede være lovpligtigt for kvinder at vise det. De skal sgu ikke gå og gemme på varerne. Jeg vil fandeme se patter. Store patter. Små patter. Lange patter. Kravet er dog at de skal være lige lange.

Som Robert i Langt fra Las Vegas siger: Vis mig dine patter kælling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar