søndag den 7. april 2013

Vis mig dine patter kælling.


Bang & Olufsen har igen underskud. Det er gået stødt ned af bakke i mange år for dette firma. Denne gang er underskuddet på 125 millioner kroner.

B & O er jo kendt for deres design, for deres anlæg ligner en million, men lyder som en billig transistorradio. Dette selvfølgelig ikke uden grund, for indmaden er ikke af samme kvalitet som ydersiden lover. Det svarer jo til at tage en dejlig kvinde med struttende bryster med hjem fra byen, og når hun så smider sin push-up BH, så lander brysterne på gulvet.

Det undre mig at firmaet har overlevet så mange år, for hvem er det der betaler i dyre domme for deres bras i guld indpakning. Det er i hvert fald ikke dem der går op i lyd, men nærmere døve indretningseksperter, men det er jo et noget begrænset marked. Så tror da fanden at firmaet kører dårligt.

Jeg har ikke noget imod kvinder med patter der rammer dørtrinet, men jeg vil kraftedme vide det. Jeg vil ikke overraskes når hun smider tøjet, og det samme gælder med musikanlæg. Indpakningen skal svare til det der er indeni. Der skal fandeme være balance imellem tingene. Jeg vil ikke købe en lort der er belagt med guld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar