onsdag den 10. april 2013

Afsløring af min pik længde.

Den danske undertøjsvirksomhed Change er blevet slæbt i retten, fordi de tvinger deres kvindelige ansatte til at skrive deres bh størrelse på navneskiltet. Jeg går ud fra at de gør dette, fordi mænd der skal shoppe lidt til lillemor, så kan se hvilken størrelse de skal købe. Er de større eller mindre end ekspedientens. En ansat følte sig dog krænket af det, og hun stævnede virksomheden. Hun krævede 300.000 i erstatning, men fik dog ”kun” 50.000.

 
Jeg synes jo dette burde indføres for samtlige kvinder, for så ved man ligesom hvad man slæber med hjem fra byen. Har hun store patter eller er det bare en push-up bh der skjuler nogle lange patter. Så kan de også have et skilt i rød, for så kan man se om de har deres lort.

 
Nu vil nogle kvinder så sige: ”Så skal mænd også have et skilt på bukserne der viser om pikken er så stor som den ser ud, eller om der er stoppet en sok ned i bukserne”.

Jamen det kan vi da også godt indføre. Jeg skriver da gerne et skilt hvor der står 198 cm. og syr fast i skridtet på mine bukser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar