søndag den 17. marts 2013

Søren Pind vil dræbe metrologerne.


Nu kan det kraftedme være nok, og her er det ikke pave Svans eller heldagsskoler jeg snakker om. Det er vejret. Jeg vil fandme snart have noget forår. Jeg er så fucking træt af kulde og sne. Specielt det sidst nævnte. Jeg vil snart kunne mærke solen på min blegfede mave. Den trænger til sol nu.

I dag kan man læse på tekst-tv at militæret har gjort bæltekøretøjerne klar, for de forventer en snestorm af den anden verden. Hvad fanden er det lige der sker. Vi skal kraftedme ikke have flere snestorme nu. Vi vil have forår. Vi vil kunne hænge kopi Helly Hansen termodragten ind i skabet, og finde korte bukser frem. Vinteren har varet længe nok nu.

Nu må metrologerne sgu lige tage sig sammen og komme med noget bedre vejr. Hvad fanden bilder de sig lige ind. Hvis de ikke kan præsterer bedre end det, så må de fandme fyres. Vi vil have metrologer der lover godt vejr. ”I dag bliver det solskin over hele linjen”. Det er fandme det vi vil have. NU. Ellers klæder vi jer fandme ud som ulve, og så kommer Søren Pind efter jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar