tirsdag den 26. februar 2013

Så blev vi da lige røvpulet.


Jeg har altid stemt på venstrefløjen. Da jeg var yngre var det DKP. Senere blev det Enhedslisten, SF og de Radikale. Ikke fordi jeg mener deres politik er den rigtige, men fordi den ligger tættest på de synspunkter jeg har.

Hvis der blev udskrevet valg i dag, så ville jeg simpelthen ikke ane hvad jeg skulle stemme på, for venstrefløjen er jo ikke den samme mere. Med den politik der bliver ført i øjeblikket, så er venstrefløjen jo næsten mere højreorienteret end den forrige regering var. Man tager fra de fattige og giver dem til de rige. Ved den forrige regering vidste man at de førte en politik der tilgodeså de velhavende. Det lagde de slet ikke skjul på. Den nuværende regering kom til magten, med løfter om det modsatte.

De tre regeringspartier er alle ledet af kvinder. Man taler ofte om at kvinder er mere empatiske. Det er så en smule svært at få øje på i øjeblikket. De fjerner med hård hånd eksistensgrundlaget for de arbejdsløse, studerende og ældre.

Læg mærke til de tre første afsnit af denne blog. De er helt uden bandeord og vulgære ord som mine blogs ellers ofte er, men bare rolig, for de kommer nu:

Hvad fanden bilder sådan tre ludere sig ind. I lover guld og grønne skove da i sidder i opposition, men efter i så får magten ved hjælp af os vælgere, så skider i højt og flot på løfter og partiprogrammer. I burde fandme udblokkes med jeres ministertaburetter. Sådan stoppes helt op i røven, så i kan føle hvordan vi andre føler os røvpulet af jer.

1 kommentar:

  1. Fuldstændig enig! Og man kunne overveje at indføre dødsstraf, vi har simpelthen ikke tid til at vente på at de er færdige med at ødelægge det hele. Uansvarlige, bevidstløse hykleriske, løgnagtige og planetdræbende svin. Man kunne også mødes foran Christiansborg med en masse trillebøre, hente de uansvarlige og køre dem i havet.

    SvarSlet