tirsdag den 5. februar 2013

Mor, jeg vil være luder.


Nu er der igen diskussion om i hvor høj grad prostitution skal sidestilles med andre job.  I øjeblikket er det lovligt at arbejde med det så længe man betaler skat, men nu er der fortalere for at de også skal kunne være medlem af en fagforening.

Undskyld mig lige, men at være luder er altså ikke et job som alle andre erhverv. Jeg kan sagtens forstå at det skal være lovligt, for alt andet ville være dumt, men at begynde at kalde det et job som alle andre, er at gå lige langt nok. Skal man så også kunne komme i lære som luder eller i erhvervspraktik.  Kan man blive sendt ud som langtidsledig som luder. Skal det at være luder, være en uddannelse på lige linje med det at været f.eks. slagter. Skal der være en luderskole hvor man kan lære alle tricksene for at sprede benene på den rigtige måde, så kunden er tilfreds. Kan man risikere til en samtale med en erhvervsvejleder, at få at vide at det man er bedst egnet til, er at blive luder.

”Jeg vil gerne være sygeplejerske”.

”Det tror jeg ikke lige du er bedst egnet til lille Lise. Din røv egner sig bedre til at du bliver luder”.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar