fredag den 4. januar 2013

Støvsuger-uheldet.


Til Nilfisk A/S.

 
Jeg har købt en af jeres ellers udmærkede Nilfisk Super Sug 2000, og det er heller ikke selve maskinen jeg vil klage over, for den har da bestemt et super sug, men brugsanvisningen er særdeles mangelfuld.

 
I brugsanvisningen er der ingen advarsel imod det scenarie jeg blev udsat for, og takket været jeres støvsuger har jeg oplevet noget af det mest pinlige en mand kan blive udsat for, og jeg håber i kan se det er jeres ansvar når jeg nu fortæller om det. Jeg forventer at i returnere et beløb svarende til støvsugerens pris, eller i det mindste til en ny slange.

 
Da jeg havde købt støvsugeren og var kommet hjem, pakkede jeg den selvfølgelig straks ud. Jeg begyndte at støvsuge sofaen uden mundstykke på, og det uheldige i selve situationen var at jeg var nøgen. Pludselig befinder min tissefyr sig oppe i slangen. Jeg slukker med det samme for støvsugeren, men min tissefyr har dannet et slags vakuum, så jeg kan ikke få den ud. Jeg tager noget glidecreme, som jeg tilfældigvis har stående på sofabordet, men lige lidt hjælper det. Jeg kæmpede med den forbandede støvsugerslange i flere timer, men den var som groet fast, og min tissefyr blev mere og mere øm. Da min kone kommer hjem, kunne jeg jo ikke skjule hvad der var sket, og efter hun havde grinet af, fik hun ringet efter en ambulance, da hun mente at der kunne gå koldbrand i den.

 
Det værste var at ingen troede på hvad der var sket. Både ambulancefolk, sygeplejersker og læger grinte af mig. Det endte dog med at en læge sammen med en portør fik skåret støvsugerslangen af min tissefyr, men den var noget øm bagefter.

 
Jeg synes i bærer en stor del af ansvaret for dette uheld, for der står intet om i brugsanvisningen at man ikke må støvsuge nøgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar