onsdag den 5. december 2012

Ny ældgammel kulturminister.

Så har vi fået ny kulturminister. Ja ny er nok så meget sagt, for hun er jo ældre en gravballemanden. Hendes kulturelle viden går jo tilbage til dengang menneskerne lavede hulemalerier, men okay for det er jo også kultur. Dette skal ikke forstås sådan at jeg synes at Folketinget skal bestå af unge mennesker, for det mener jeg bestemt ikke. MEEEEEN Marianne Jelved. Jeg troede aldrig at vi skulle se hende på en post i Folketinget som havde indflydelse, for min opfattelse var at hun ligesom havde erkendt at tiden var løbet fra hende. Det havde hun så IKKE. Nu skal der sikkert indføres hulemalerier på byens mure, i stedet for graffiti.

Posten som kulturminister blev ledig fordi homoen Uffe Elbæk blev taget i at forfordele sin mands arbejdsplads som feststed for sine kulturforbindelser. Jeg har intet imod homoer, for min skyld må de kneppe hinandens røve alt det de vil, men jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, hver gang han omtaler sin mand. Undskyld mig, men når en mand omtaler sin mand, så går der børnehaveklasse i den for mig, og jeg begynder at grine.

Summasumarum. Vi havde en homo og fik i stedet Egtvedpigen. Ved ikke om dette er noget godt bytte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar