onsdag den 26. december 2012

Mine nytårsløfter.


Nu er det jo snart Nytårsaften og vi siger farvel til året, og goddag til det nye. Man tager det gamle op til revision, og gør regnskabet op. Fik man nået det man havde planlagt, og hvad med nytårsforsætterne man møjsommeligt havde skrevet ned. Overholdt man dem. For mit eget vedkomne tror jeg ikke jeg har prøvet at overholde mine nytårsforsætter en eneste gang. Sidste nytår besluttede jeg at være et mere positivt menneske og ikke brokke mig så meget. Dette løfte holdt kun til morgenen efter. Jeg måtte erkende at jeg er et surt og negativt røvhul.

I år har jeg så besluttet kun at lave nogen jeg med garanti kan holde, for jeg har brug for en succesoplevelse på et eller andet punkt. Så i år er mine løfter følgene:

1)      Jeg vil spise så usund og fed mad som overhovedet muligt, og gerne i store mængder.

2)      Jeg vil ryge minimum 20 cigaretter hver dag. Hvis dette skulle glippe en enkelt dag, så vil de overskydende komme i en pulje, som jeg nok skal få røget på en af mine søvnløse nætter.

3)      Jeg vil være et surt og negativt røvhul, der brokker sig uden at have sat sig ind i tingene.

4)      Jeg vil se så meget underlødigt og tidsspildende fjernsyn, at jeg er ved at brække mig.

5)      Jeg vil glemme at ringe til de mennesker jeg burde ringe til.

6)      Jeg vil tage på i vægt, så mine deller der efterhånden når om på ryggen, bliver endnu større.

7)      Jeg vil møde ubarberet op når det er upassende.

Hvis nogen i min omgangskreds bliver opmærksom på, at jeg skulle bryde nogen af de nævnte løfter, så er de velkommen til at komme med spydige kommentarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar