tirsdag den 27. november 2012

                                                               Min første blog.

Det her med at blogge, er en helt ny verden for mig. Jeg har tænkt meget over hvad jeg egentligt vil blogge om, men det bliver nok om lidt af hvert som lige optager mine tanker, eller emner som lige er oppe i pressen. Jeg er jo den her irreterende type der har en mening om næsten alt. Jeg blander mig ofte i debatter i forskellige avisers debatforum, og mine holdninger svinger lige fra at de falder i andres smag, til en læserstorm af vrede. Jeg vil ikke sige at, jeg er ligeglad med hvad andre synes, men jeg står fast på mine egne holdninger, uanset hvor meget modstand de så møder. Jeg tager selvfølgelig andres argumenter til mig, og nogen gange må jeg bukke i støvet og give dem ret. Man har jo en holdning til man tager en ny.

Mine interesser er: Politik, sociologi, psykologi, religion, historie og mange andre ting.

Privat er jeg gift med en 18 år yngre kvinde (måske et emne til en blog :-) ) Hun har to børn på 5 og 6 som jeg prøver at lege med, så meget min dårlige kondition nu tillader. 
Jeg har en datter på 19 år, som går i gymnasiet, og som regner med at fortsætte sin uddannelse efter sommerferien i England.

I 2004 blev jeg idømt 16 års fængsel for drab, og sidder stadig i fængsel.

Jeg har skrevet kronikker, medvirket i tv og radio, og har indtil videre udgivet 4 bøger.

http://gopubli.sh/profiles/4970fef228b4b099

Ingen kommentarer:

Send en kommentar